Biust nie lubi zmian. Jak o niego dbać po ciąży i odchudzaniu?

Kobiecie piersi to nieodłączny atrybut kobiecości. Aby długo zachowały swój piękny wygląd, a biust jak najdłużej był jędrny i kształtny, trzeba się najpierw o niego odpowiednio wcześnie zatroszczyć i zacząć regularnie i systematycznie go pielęgnować. Skóra w okolicach dekoltu jest cienka i delikatna a od jej kondycji zależy w dużym stopniu to, jak efektownie będzie się prezentował cały biust – czy zachowa swą sprężystość i jędrność.

Piersi zbudowane są głównie z tłuszczu i tkanki łącznej. Tkanka tłuszczowa chroni umiejscowione w nich gruczoły mlekowe nadając piersiom ich efektowny kształt i bezpośrednio wpływając na rozmiar biustu. Na jego wygląd duży wpływ mają oczywiście również geny, ale nie tylko predyspozycje genetyczne determinują to, jak w różnych okresach życia biust będzie się prezentował. Przecież w trakcie ciąży i po porodzie oraz po przejściu menopauzy kształt, rozmiar i wygląd piersi będzie się zmieniał i jest to proces całkowicie naturalny. Podobny efekt może spowodować też przebyta ciężka choroba czy choćby zbyt radykalna kuracja odchudzająca.

Krem do piersi - serum FRASHESzybka utrata wagi z pewnością ujemnie odbije się w pierwszym rzędzie właśnie na wyglądzie biustu. Rozciągnięta w trakcie przybierania na wadze skóra nie skurczy się sama z siebie gdy już zrzucimy zbędne kilogramy, ale raczej zwiotczeje i nie będzie już w stanie utrzymać ciężaru piersi, które grawitacja natychmiast ściągnie w dół, odbierając im przy tym cały urok. Decydując się na odchudzanie lepiej poszukać diety, która pozwoli stopniowo zrzucać wagę, a całą kurację wesprzeć ćwiczeniami fizycznymi. Warto w tym czasie dodatkowo wzmocnić mięśnie klatki piersiowej, dobrze także włączyć do codziennej pielęgnacji biustu także odpowiednie kosmetyki. Dobry krem na piersi pomoże przywrócić skórze właściwą elastyczność a serum na biust podniesie piersi.

Regularnie stosowany krem na ujędrnianie biustu może także pomóc w przywróceniu mu pięknego i kuszącego kształtu po ciąży oraz karmieniu piersią. Na rynku są zresztą od dawna dostępne także kosmetyki, które mogą z powodzeniem i bez żadnego ryzyka stosować kobiety ciężarne. Instytut Matki i Dziecka testuje także takie preparaty, które umożliwiają codzienną pielęgnację piersi także w trakcie laktacji. Jest to szczególnie ważne w tym pięknym ale i bardzo trudnym, także dla piersi, okresie.

Czytaj też: Jak zlikwidować cellulit?

Już na początku ciąży dobrze jest zacząć codziennie wmasowywać w skórę kremy, które pomogą jej zachować elastyczność i odpowiednio ją przygotują na zmiany, jakim w trakcie ciąży będą zachodziły w ciele kobiety. Powiększające się piersi będą coraz większym ciężarem i w naturalny sposób będą rozciągać skórę, która je podtrzymuje. Regularne masaże i stosowanie odpowiednich kosmetyków nie tylko pomoże uniknąć rozstępów, ale i w dużym stopniu ułatwi przywrócenie pożądanego kształtu piersi po zakończeniu karmienia. Dla wielu kobiet to, jak szybko po ciąży znowu będą mogły czuć się kobieco i seksownie jest niezwykle istotne. Kształtny i piękny biust na pewno wydatnie się do tego przyczyni.

Warto zerknąć również na: http://lifestylemagazyn.pl/strefa-kobiet/domowe-sposoby-na-jedrny-biust-duze-piersi-domowe-sposoby/

2 komentarze

  • Fillo

    Domowe sposoby na zadbany biust są bardzo podobne do sposobów, które uchronią nas przed cellulitem na nogach, brzuchu i pośladkach. Bo w gruncie rzeczy chodzi przede wszystkim o to, żeby skóra wyglądała na zdrową, gładką i młodą. To jest klucz do sukcesów, więc już za młodu nie ma co przesadzać z opalaniem, bo niektóre składniki kumulują się w organizmie, nawet jeśli tego nie wiemy i nie do końca zdajemy sobie z tego sprawę.

    • Adek

      Sama skóra to nie wszystko. Żeby mieć jędrny biust i brak cellulitu, trzeba też zadbać nie tylko o cerę, ale ogólnie o organizm i jego wytrenowanie. Ktoś kiedyś policzył, że w dawnych czasach ludzie robili 6 tys. kroków dziennie, co dawało im wystarczającą sprawność organizmu, żeby po prostu czuli się i wyglądali dobrze. Dziś wszędzie jeździmy i właśnie brak tego codziennego treningu jest potem tak bardzo odczuwalny.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *